veckans låt v.46 - The Way I are - Timbaland feat. Keri Hilson

Den senaste tiden har det pratats flitigt om David Guetta och Kelly Rowlands When Love Takes Over. Men det går inte att komma ifrån att den bästa "Club" låten gjorde på 2000 - talet är gjord av Timbaland och Keri Hilson. Den kom 2007. Ni vet det där viktiga årtalel. Det året som jag började gå på krogen. Kanske har känslan därför förstärkts av att det här den bästa låten. Eller kanske är det helt enkelt så det är.

Dessutom är videon sjukt snygg, enkel men samtidigt inte simpel. Härligt.

Kristian när jag kommer hem i jul så popar vi den här hårt som på den goda tiden. Tillsammans med Lite Snook och Fattaru.

veckans låt: The Way I Are - Timbaland feat. Keri Hilson


Kommentarer
Postat av: Kristian

Uuuuh, nice twist, En klassisk HP-låt, men inte lika starkt förknippad med hemmafest som "Ingenting" eller "Hörde jag skål"...

Postat av: champot

Nix, Ingenting och Hörde jag skål (tillsammans med Gullbergskajs paradis...say no more)är de som är mest förknippade med hemma festerna. Men den här ju den man förknippar med alla tre festerna på HP5... Om jag bara kunde få tag på Ingenting igen.

Postat av: Kristian

Jag kan skicka den på MSN någon dag...

2009-11-16 @ 09:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback