Ge mig igen vit skit ge mig afrobeat

Då var det väll i stort sett bestämt nu då, hur våren skall se ut. Eller i alla fall vad jag skall söka till våren. Sen hur det blir det vet jag inte fören efter näste helg eller någon gång fram i december.

Så här ser det ut:
  1. Juristutbildningen - Uppsala
  2. Juristutbildningen - Lund
  3. Juridisk Introduktions kurs II - Uppsala (möjliggör att ansluta till juristutbildningens andra tremin)
  4. Historia 1-30 - Halmstad
  5. Socialrätt - Halmstad
Jag tror att det kommer att krävas någonting kring 1,6 på högskoleprovet för att jag skall komma in på juristutbildningarna.

Kommer jag inte in så kommer inte studierna att ha högsta prioritet i vår utan ett annat projekt som skall bli väldigt spännande. Det är nästan så att jag hoppas att jag inte kommer in så att jag kan få genomföra det jag har tänk på i två, tre år.

Johan Andersson hade haft allt. En fru som älskade honom barn som såg upp till honom, en jobb där han var uppskattad, vänner som gillade honom. Allt hade varit perfekt. Kanske var det för perfekt. Johan Andersson nådde en punkt i sitt liv där han trodde att friheten skulle gå honom förlorad, han såg det förflutna och vägrade släppa greppet. Han trodde han såg en framtid där allt gick i ett invant mönster där alla följde utstakade vägar. Där han skulle flyta med utan egen kraft utan att se någon spänning. Johan Andersson trodde att han hade levt färdigt sitt liv om han inte gjorde någonting drastiskt och han var tvungen att göra det snart. Han ville inte lämna sin fru och sina barn, han älskade dem, men han förlorade dem i sin jakt på en tid som redan varit. Han trodde att han hade nått en punkt i sitt liv där friheten skulle gå honom förlorad det var då och därför han förlorade sin firhet.

Johan Andersson ville ingen något illa han ville bara få fortsätta att leva. Han är fortfarande vid liv, men lever han?



Kommentarer
Postat av: Linn

Kommer texten från en ny bok? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback