Neighbours brothers, brothers for life Fell in love with the same girls in our hometown Nothing could part us, not one thing

Fastnade på övervåningen på kåren igår där det var rock kväll. Första gången på länge jag verklgien bara kunde sitta ner och lyssna på musik på krogen. Bra musik.

Sovmorgon idag var skönt och välbehövligt. Sedan bar det iväg till första lektionen innom Flash, riktigt intressant hoppas att vi får lära oss lite mer avancerade saker än de vi lärde oss idag bara. Idag gick det mest ut på att få en boll att flytta sig från punkt A till punkt B men det tar sig nog. Imorgon är det första lektionen innom Photoshop. Känns som om jag har lite mer koll på det än på flash. Men fortfarande lär det bli välldigt lärorikt.

Efter lektionen tack jag hem till en kompis som gjorde kladdkaka till ett möte. Luktade så otroligt gott i hela lägenheten så jag var tvungen att göra en själv också. Mitt första egna bakverk någonsin (tycker inte att chokladbollar och julgodis räknas). Gjorde klart hela kakan medan jag såg S.O.S Gute. Sedan fick den stå och svalna medan jag stack till gymmet. Känndes skönt har varit lite dåligt med gym besöken på sistone. Mest blivit Spinning och nått halvdant försökt till gympass. Men idag körde vi hårt. Efter gympasset pratade jag en stund med Julia för första gången sedan vi gjorde slut. Kändes skönt. Kändes viktigt för att kunna gå vidare.

När jag kom hem luktade kladdkaka i hela lägenheten (med en liten nyans av vitlöken som var kvar från lunchen). Nu har jag ätit en bit kladkaka. Har ganska mycket kvar så det blir nog en helg i kladdkakans tecken.

Nu blir det en kvällspromenad sedan sängen. Imorgon skall vi upp tidigt och göra Juridikseminarium, gå på Photoshop "labb" och sedan har vi tack gasque för dom som gjorde våran nollning. Temat är Krig och jag har återigen lyckats komma på en person så att jag kan få ha kostym igen. Måste dock färga all synlig hud svart. Men det är det värt.

Suit Up.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det går bra att ta med sig kladdkakan till Mahult. Känns inte som om gym och kladdkaka ska vara i samma mening.

2009-11-06 @ 07:41:45
Postat av: champot

Kanske inte men med tanka på hur lite o nyttigheter jag äter numera så tyckte jag att jag kunde unna mig det. Får se om det finns någon kaka kvar på söndag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback