vad gör vi nu kör vi

Back on track.
On it one more time
Never ending story


Börjar direkt. Mitt liv just nu speglas lite smått av olika utmaningar. Den här veckans utmaning. Gå på gym minst tre gånger för att bestämma vilket gym som ska bli mitt ordinarie gym nu när jag äntligen kan lämna SATS. SATS var inte så bra som jag hade förväntat mig. Det har dock inget av de två gym jag besökt hitentills varit heller. Ett återstår. Men det kommer det inte att bli. Ligger aldeles för långt borta. Men det jag testade först kommer nog bli bra när jag väl har lärt mig att hitta. Oavsett vilket det blir så står en sak klar. Jag har bytt från SATS till Nautilus (Actic).

Månadens utmaning uppstod efter besöken på IKEA och Gekås. Att överleva utan att göra av med några pengar. Nu är det dags för mig att lära mig att hålla i pengar. Det enda som bådar för att det ska gå vägen är min effektiva shoppingbroms i Jossan. Thank God.

Vi börjar som man ska börja med träningen efter ett långt uppbehåll. Försiktigt för att inte tröttas ut. Frågan är bara vem som ska tröttas ut. Jag eller ni?

Kommentarer
Postat av: P.O Larsson

Hahaha... sats... haahahah

2010-09-02 @ 11:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback