kort och gott

Just nu är jag bara sjukt trött. Ligger i sängen. Kollar av läget i världen. Alltså kollar Facebook och Twitter. Ska snart disconecta och sova.

Planen imorgon. Jobba och förhoppningsvis orka ta mig till gymmet. Men egentligen hade en skön händelselös kväll hemma varit ganska skönt. Då kanske jag hade fått lite ordning här i röran.

How I met your mother har börjat igen. Sjätte säsongen. Jag gillart.

Sverigedemokraterna är helt uppenbarligen ett hett ämne. Jag har närmare tredubblat läsarantalet de senaste dagarna bara för att jag har skrivit om dem. Troligtvis kommer det lite till imorgonkväll. Jag känner mig ännu inte riktigt uttömd.

Nu ska jag och Jossan sussa.

Natt.

Kommentarer
Postat av: Kh

AHAA, något positivt med SD, den enes bröd den andres... bröd...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback