Vad saknar Kerille

Kerille.blogg har gått ut och, åtminstone mellan raderna, sagt att han börjar tröttna på att blogga. Att han stirrar på blogg.se grå "skrivruta" utan att veta vad han ska skriva.

Om Kerille skulle sluta blogga skulle det inte vara annat än en stor förlust. Inte bara för mig utan för hela indiebloggvärlden.

Både jag och kerille har hade våra storhetstider som bloggare under gymnasietiden. Det var då vi alltid hade någonting att skriva. Kanske inte viktigt. Kanske inte kul. Men alltid någonting att skriva. Vad hade vi då som vi saknar nu? Vad är det som gör att kerille börjar tröttna?

Nerven, spänningen. De stötvis kärleksfulla bloggbråken. bloggfighterna som alla bloggar emåste ha för att hålla sig vid liv.

Kerille. Du och jag. Vi båda behöver en riktig bloggfight. Så vad ska vi fighta om?

Kommentarer
Postat av: Kerille

Haha, jag är inte säker, men du kan faktiskt ha en poäng här. Frågan är... Jag har inte direkt drösvis med tid att avsätta mina sista 4 dagar i landet, så jag får nog avvakta tills jag kommer hem. Men då jävlar ska du få se på avsågning, terror och vånda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback