here comes the sun.

bok arbetet rullar på. Så sakterliga. Jag skulle kunna bjuda på några smakprov. Jag skulle kunna berätta vad den egentligen handlar om. Jag skulle kunna berätta att den är sjukt bra. Eller jag tycker i alla fall det. Den har potential. Den vilar på en bra grund story. Jag skulle kunna berätta massor.

Men allt jag i så fall skulle berätta skulle bara framstå som onyanserad propaganda. Istället säger jag bara. Jag skriver en bok. Den handlar om en mur. Den handlar om en man. Det finns barn i bilden. Man skrattar sällan. Musik har en stor roll i boken. Vill du köpa den? Vill du läsa den? Ring alla dina förläggarkompisar och säg till dem att om ett manus från Hampus Hägg kommer in så publicera det utan att fundera. Det kommer att vara bra.

Kommentarer
Postat av: laAamuö

jag vill köpa den...

2010-10-27 @ 14:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback