julen är nära

ännu en kväll hemma från jobbet. Tidigare i kväll tänkte jag på ytterligare ett litet barndomsminne som jag skulle skriva om. Men nu när jag sitter här kan jag verkligen inte komma på vad det var.

Jag gick hem från jobbet idag. Snön har kommit till Halmstad och jag försöker att njuta så mycket som möjligt. Ännu är det inte så jätte kallt i luften och den där härliga vinterkännslan saknas mig ännu. Men promenaden hem gav en föraning om hur det kommer att vara. Hur det var förra vintern. Snö upp till knäna. Snö som dövar varje ljud i skogen.

Förra vintern. Nästan en hel månad på Gotland. Photosession med Kristian och mycket fotografering själv. Här är ett av korten jag tog från när jag Pappa och Rikard högg 2009 års julgran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback