you came from heaven to earth...

För några dagar sedan skedde en liten musikdiskussion på Facebook mellan mig Kristian och Nadja som ledde fram till att Nadja undrade vad Kristian egentligen lyssnar på. Kristian nämnde då diverse olika artister och band han lyssnar på. Den ene okändare än den andre.

Jag känner att det kan vara intressant att lyfta fram en låt som jag vet gick varm i Kristians hörlurar under högstadietiden runt 2002.

Kristian rätta mig om jag har fel. Men hette de inte Wow Worship och bad inte du om autografen till en av medlemmarna en gång under höstlovslägret på Högbyskolan? Och var inte det här en av de bästa låtarna.




Kommentarer
Postat av: Kristian

Haha, jag minns inte att jag ens hade en musikspelare under högstadiet?!, men den där låten hade jag på datorn vet jag, grym låt ju, men bandet känner jag inte till och att dem skulle ha spelat på Högbyskolan?, tveksamt. Jag tror du blandar ihop dem med något annat band som var där. Men vad vet jag :)

Puss

2010-05-11 @ 15:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback