vi blev som dom andra vi blev som dom andra vi blev som dom andra

En försämring med 25 men ändå godkänt. Så lyder gårdagens resultat.

Nu ligger jag ännu i sängen och samlar krafterna till en lång, lång, lång dag. Kvart över tolv börjar min föreläsning. Efter den är det knappt två timmar tills jag ska vara på jobbet och jobba stägning. Men det ska bli kul.

Igår hände det. Det jag aldrig trodde skulle ske. När jag flyttade hit sa min syster att hon var den tråkiga som varje onsdag när de andra gick på fest så gick hon ut och sprang.
Igår var det onsdag och kvart i nio tog jag på mig löparkläderna och åkta upp till galgberget istället för att gå ut och festa.... Jag blev som min syster....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så när man har hittat något mål här i livet då är det lätt att motivera sig att springa i stället för att supa och var så himla nöjd med valet. Heja Hampus!

2010-05-13 @ 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback