några snabba...

svar till Kristian som kom med ett knippe frågor i senaste inlägget.

Fråga: Varför hejdå FB?
Svar: Varför Hej FB?

Fråga: Vaför tre inlägg i rad om du gör min dag
Svar: Nu är det egentligen bara två inlägg som inte är i rad som beror själva låten. Inlägget där emellan berör bara hockey VM med du gör min dag som rubrik. Å andra sidan. Varför inte tre inlägg i rad. Låten är ju sjukt skön.

Fråga: Varför så stort YT-fönster
Svar: för att youtube suger

Fråga: Varför ringer du mig aldrig?
Svar: För att du aldrig har tid att prata när jag väl ringer.

Puss gubben

Kommentarer
Postat av: Kristian

1. En vis man svarar aldrig med en fråga

Matteus 8:18.



2. Okej, den är väl bra.



3. HAHA



4. Ähhh...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback