får sig en ordentlig kyss...

Dagen efter. Det känns.

Har varit relativt produktiv idag. I alla fall med tanke på att det var Valborg igår. Har varit med Viktoria på hopptävling och nu sitter jag och försöker börja arbeta med seminariet till tisdag. Men jag är för trött för att ens klara av att läsa rubriken till instruktionerna. Jag tror det handlar om Franska Revolutionen.

Har hockeyn igång. Sverige mot Ryssland. Ryssland leder men Sverige dominerar. Men det är mest för att Ryssland spelar riktigt långsamt. För Sverige spelar varken snabbt, hårt, effektivt. Ingenting bra. De fisåker. Tråkigt att se. Funderar på att starta mitt Playstation och spela en mathc NHL 09 och visa hur det ska gå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback