beautiful day

Just nu är det väldigt mycket. Känns oftast som om jag mest stressar mellan skola, jobb och träningarna. Men samtidigt. Efter en höst då jag nästan inte gjorde någonting är det välldigt skönt att känna att jag göra någonting med dagarna.

I lördags var jag och såg på en lägenhet. En studentlägenhet i samma område som jag bor nu. Dock var den 0,8 kvm mindre än den jag har nu. Men jag har ändå bestämt mig för att ta den. Så nu är det bara att vänta och hoppas på att jag är den som står först i kön. Planlösningen var bättre och det kändes som om köket var större. Till hösten måste jag köpa lite möbler så jag har någonting att ha i lägenheten. Blir lite torftigt med en soffa, soffbord och sängbord utan säng.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du läste väl om 20 - 80 teorin. Man mår bättre då man har att göra =) Puss

2010-05-10 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback