Tonight I Have to leave it

Vaknade tidigt idag. Lite nervös, spänd stor förväntan. Idag är första arbetsdagen. Idag ska vi se hur mycket jag ännu minns. Framför allt hur mycket jag minss av "det nya köket" som jag inte jobbat i sedan den två veckorna i Göteborg.

Första arbetsdagen kommer mitt i tentaveckan. Men det känns som om tentaveckan ändå är under ganska bra kontroll. Jag hoppas på många frågor som berör krigshistorien och få frågor som berör ekonomi, feodalism och vikingatida kvinnan.

Det är alltid trevligt när man genom ett samtal tjänar en god summa pengar. Det hände igår. Nu ska jag klippa mig.

På tal om att klippa mig så gjorde jag någonting jag aldrig trodde att jag skulle göra, någonting som görs av förvirrade konstnärer med långt tovigt hår. Jag grep till kökssaxen och klippte min lugg. Jag var så sjukt trött på att ha hår i ögonen precis hela tiden. Blev det snyggt? Det blev i alla fall inte fult!

Jag trodde aldrig att jag skulle höra en klarinett i en stor poplåt. Men nu, precis nyss insåg jag att det är en klarinett i Shout Out Louds Tonight I have to leave it. Coolt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback