Ten days of perfectnes

Nu får jag återigen köra med min bil efter laganden och fixanden så gick den igenom besiktningen idag. Hampus vs. Hittepåarna 1-1

Det är tenta vecka. Min första i Halmstad. Tentan berör i stort sett allt som Europeier har varit inblandade i från det att människorna utvandrade från Afrika tills vi började kollonisera Amerika, Afrika och Asien. Det är ju inte så mycket eller?

Är det tillåtet att utdelade upprepade pungsparkar i Ferry style mot alla dem som röker utanför biblioteket så att luften här innanför blir omöjlig att handas utan att bli totalt täppt i näsan. Jag tycker nog det. Funkar pungsparkar mot tjejer också?

Jag har hittat min nya drömbil. nu har Peugeot 206 fått konkurens med, tro det eller ej, en Volvo. Volvo C30. Det skulle inte sitta så dåligt faktiskt

Har jag inte större drömbilar än en Peugeot och en Volvo. Visst har jag det, men jag ha rlite realism i vad jag vill ha. Det här är ju i alla fall två bilar som det finns den liten möjlighet i att jag kan köpa någon dag i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilar båda två :) Jag gillar personligen SUVs :) typ ford expedition, men den e väldigt stoor, fast jag är ju jänkare i själen så jag tror på: the bigger- the better :P

2010-03-15 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback