lilla hjärtat jag tänder på dig

De senaste två dagarna har jag sett två personer jag läste med i höstas. En av dem lyckades jag undvika. Så trevlig är jag.

Jag öppnade precis årets första flaska rosé. Hällde upp den i ett glas smakade. Insåg att jag precis spottat ut tuggumitt. Ett tipps tugga inte tuggumi sekunderna innan du dricker årets första glas rosé.

Känner att jag närmar mig slutet av en hurtig vecka. I alla fall med mina mått mätt. Tre pass på gymmet, två pass i sadeln. Dessutom en hel kursdag och lite seminarium. Det känns skönt att toppa en sådan vecka med att köra en dubbel. Ikväll tack gasque för de som jobbade på hjärtslaget. Imorgon fyller Bobo många år. Alltså fest igen.

Dessutom har jag bestämt när jag ska åka till gotland nästa gång. Ska bara lyckas få ledigt från jobbet.


Detroit - Vancuver 1-2 Vancuver efter två perioder. 5-3 Detroit efter tre. Det går bra i NHL 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback