"I'm addicted to you Don't you know that you're toxic? And I love what you do"

Det är bara att erkänna, jag börjar bygga upp ett beroende. Ett i längden nedbrytande och socialt förstörande beroende. Det stavas helt enkelt NHL09 på PS3.

Hela hösten har jag till och från spelat spelet, men jag har alldrig riktigt kommit in i det, aldrig kommit underfund med vilka knappar som gör vad, hur man ska göra mål och så vidare. Så hela hösten gick i förlustens tecken. Men så efter jul och framför allt i februari och mars har det lossnat. Äntligen har jag kommit på hur jag ska göra. Så nu har jag tagit hem Stanley Cup titeln med mitt Detroit Red Wings och är inne på min andra säsong med dem. Jag har även ökat svårighetsgraden lite men kan ändå stå emot motsåndet. Känns nästan som att spela hockey på riktigt igen.


Kommentarer
Postat av: Simon J

Själv har man lagt NHL-karriären på hyllan, NHL 10 står här i hyllan och samlar damm.

FIFA 10 är såå mycket roligare!

2010-03-23 @ 01:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback