Glasögonormen reflekterar ljus

Det var välldigt länge sedan det var så här lugn på bloggen. Det hela beror helt enkelt på att jag inte har haft någon dator. Den har varit iväg på lite rekreation och blivit lite piggare och svalare. Frafmör allt svalare. Så nu känns den nästan som ny.

Det börjar dra ihop sig på riktigt nu. Imorgon är det dags. Klockan fem sätter jag mig i bilen och åker till Göteborg och Lisebergshallen och Kent. Det kommer bli awsome.

Igår kände jag äntligen att jag hade råd att göra någonting som jag inte gjort sedan början av November. Jag var hos frisören och fick regält mycket hår bortklippt. Det känns sjukt bra. Efter det köpte jag ett par solglasögon på MQ för 49kronor. Tidernas coolaste. Känns skönt att ha det gjort. Det känns som riktiga vårtecken.

Ikväll är det S:t Patricks Day och Kåronsdag. Jag har av någon anledning ställt upp på att jobba trotts att jag ska både på föreläsning och se Kent imorgon. Men, men. Det är ju kul så vad gör man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback