Du vet vi väntar på ingenting, ingenting väntar på oss.

Sitter på föreläsning om Europisk kolonisation och global exploatering. Är ungefär lika intressant som det låter.

Verkar som om dagens planering går åt skogen. Eller rättare sagt. Allting blir förskjutet några timmar. Tänkte ägna eftermiddagen till att skriva på boken. Som förövrigt har fått en arbetstitel. Joh 3:19. Känns bra att ha en arbetstitel på den. Dessutom är jag ganska nöjd med den.

En söndag i Juli var också en arbetstitel. Den blev kvar.

Tillbaka till planeringen. Vi ska ha genomgång av tentan från fyra till fem och efter det ska jag på spinning. Så nu blir det nog så att jag sätter mig med boken hela kvällen istället. Men det brukar bli bra då.

Nu ska föreläsningen fortsätta. Over 'n' out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback