"att få precis allt man åtrår men inte kunna njuta av det"

Det är mycket religösa texter i boken just nu. Vet inte riktigt varför egentligen. Har inte varit på en regelrätt gudstjänst sen jag vet inte när. Kanske är det just därför?

Läste på hela gotland i morse när jag åt frukost. Tydligen är den ny lagstiftning i år när det gäller när man ska byta från Dubbdäck. Tydlgen måste det ske redan innan 15april. Det ger mig lite problem. Av olika anledningar är mina sommardäck på Gotland. Min resa till Gotland är planerad till den 22 april. Alltså en vecka efter att jag måste byta däck. Nu sätter jag allt mitt hopp till att snön ska återvända ytterligare en gång.

På tal om att snön har försvunnit. Jag hade glömt att Halmstad är en av sveriges regnigaste städer. Jag är påmind.

Igår var en sådan där dag då man kände sommar. Däför när jag kom hem från spinningen tog jag av mig alla kläder och tog på mig min chinoskortbyxor. De passar fortfarande, eller de passar faktiskt bättre än de gjorde i sommras. Jag konstaterade att chinos än en gång går segrande ur kampen om snyggaste byxtyp.

Johannes 3:15-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback