om du är skrivkunnig kom igen och skriv nått

Den här veckan går i ett. Jobbade min första fyllerusch på ungefär ett år i lördags. Det kändes både i söndags och i måndags. Inte fören idag började jag bli människa igen. Och då var mina två lediga dagar förbi. Nu var det jobb igen. Och jobb imorgon, mastodontpass, 09:00 - 20:00. Money, money, money, makes the world go around.

På fredag är det midsommar. Det var på tiden. Nu verkar det dessutom som om planen äntligen är färdig. I år blir det inget timans för min del, avböjde att leda firandet där i år. Istället blir det Midsommar med gänget på Tofta. Kristian har i flera år lovordat firandet där. Nu får vi se hur det står sig.

Nästa vecka är det almedalsveckan. Val år. Det ska följas. Mest ser jag frame mot Mange Schmidts uppträdande på moderaternas dag innan Reinfeldt ska tala. Livepremiär av Flyter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback