If God was to describe you Where would he begin

Så landade den i skivhyllorna, som vanligt när kent släpper skiva, några dagar för tidigt. Nu sjunger jag med i låttexter som "Du lät exakt som Ismael / Minns du Ismael / jag är Ismael och "En ängels tålamod en djävuls envishet" och "varje gång du möter min blick blir min värld en aning större".

Idag äntligen en ledig dag som ska fyllas med nästan absolut ingenting. Har inte haft en ledig dag sedan jag vet nästan inte när. Lite sol, lite traktor och lite Vilhelm Moberg ska få den här dagen att förflyta. Man kan ha det sämre.

Nu är det mindre än två veckor tills Jossan kommer hit. Inte lång tid kvar nu.

Nu börjar sommaren dra igång på allvar. Sommarens upplägg i bloggen blir liknande det som var förra året. Veckans låt och någon liten krönika liknande sak då och då. Kanske till och med någon liten novell eller ett utdrag ur Joh 3:19

Kommentarer
Postat av: Jossna

Längtar....

2010-06-28 @ 12:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback