Var det dig jag såg som ett spöke från döda drömmar?

Jag har länge pratat om det, funderat på det, viljat göra det. Men jag har aldrig orkat gjort det. Inte fören ikväll.
Jag har bytt namn på alla mina kategorier i MSN. Förut hade jag praktiska tråkiga namn som Familj & Släkt, Gotland, Andra från det fasta landet och så vidare. Nu är det slut på det.

Nu är det tema som gäller.

Teman är inte helt oväntat: Kent.

Varje kategori är döppt efter en textrad ur nåon av kents låtar. Här är de olika kategorierna.

  • Det finns små trick som får folk att vilja väl
  • Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
  • En fleur de lise i svart på guld bredvid ditt namn
  • En gentleman ett geni. En superhjälte för dig
  • För hjältar och hjältinnor stannar kvar
  • Jag fick en tung roll som din clown
  • Jesus, han har kickat heroin
  • Och ja, vi regisserar slutets tystnad, tagning
  • Stanna tiden, tysta alla nätverk, stoppa trafiken
  • Svara fick du nog? Fick du nog ikväll?
  • Älskling i natt kom du tillbaka och allt fick sin förklaring
Undrar du vilken kategori du har kvalat in i? Tveka inte att fråga, men gissa först.

Är det för övrigt någon som kan gissa vilka låtarna är. Har jag någon så pass kent-nördig läsare?

Kommentarer
Postat av: Kristian

Jag känner att jag skulle kunna vara alla utom 8 och 9 =), men jag får väl gissa på "hjältar och hjältinnor stannar kvar" ??? Puss

2010-01-05 @ 07:44:37
Postat av: viktoria

Du har för mycket fritid.

2010-01-05 @ 11:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback