tänk om jag ångrar mig för hjälp och sen ångrar mig igen

Det blev en sjukt värd kväll tillslut igår. Ensam hemma med god Hampus-hamburgare och hammagjord pommes. En hel del tittande på lost och även en hel del House. Jag började även läsa lite på min nya bok. Eller rättare sagt en gammal bok jag inte har läst ännu. Nybyggarna av Vilhelm Moberg. Hela kvällen tänkte jag att jag borde gå ut och gå en sväng. Vid kvart i elva fick jag en impuls att springa istället. Sagt och gjort jag svidde om och tog en springtur. För en gångs skull var det faktiskt skönt att springa.

Känns spännande att gå från en bok om mord och pedofili i nutidens England till en bok om Utvandrare till USA på 1800-talet. Det bästa av två världar?

Den 2:a februari är det dags. Då börjar ABC sända sista säsongen av Lost. Det betyder att jag just nu håller på att titta på lite gamla avsnitt så att jag skall förstå vad som egentligen händer. Det var ju ett tag sedan man såg senaste avsnitten nu.

Lamu - Laga din dator så att någon håller mig sällskap vid MSN.

Imorgon blir det första besöket hos min Personliga Tränare och pengar som skall betalas in till Hjärtslaget. Dessutom är det besök hos Hittepåarna. Mycket imorgon. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Linda

MSN, en av studenternas bästa vänner. Dvs, om det finns någon där...

2010-01-24 @ 18:14:49
Postat av: Lille fisen

Varför skrev du med det där till Lamu, hon kan ju ändå inte läsa det?? Hihihihihihi

Postat av: champot

Lille fisen hon kanske har dator på jobbet ;)

2010-01-24 @ 18:48:45
URL: http://champo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback