sweet home alabama...ehh nee Halmstad...eller är det väte... Här är där där man är och där är där där man inte är

Om 24 timmar är jag tillbaka i Halmstad. Trivs där. Känns skönt att åka hem igen. Pratade precis med John. Grämer mig att det inte gick någon morgonbåt.

Ganska mycket som skall göras när jag väl kommer tillbaka. Blir två häktiska veckor tills jag har skrivit juridiktentan och lämnat in den slutgilltiga versionen av Kriminologi Arbetet. Efter et är det dags att hitta ett jobb.

24 timmar kvar. Några timmar sömn. Några timmar packning. Några timmar umgänge med Kristian. Aldeles för många timmar båt. Några timmar ensam i bilen tillsammans med den specialgjorda musikblandningen.

Kommentarer
Postat av: John "das Festguru"

Längtar tills imorgon. Du är välkommen hem igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback