så obegripligt stort

Tycker du om mig?


Jag älskar dig!


Men jag är ju så ful!


Du är det vackraste


Men jag säger ju så konstiga saker


Du är rolig, avslappnad och glad


Jag är en mes


Du är min hjälte.


Jag kan inte förstå


du behöver inte förstå, vad finns det att förstå


men


jag älskar dig


men


jag tycker du är vacker


men


du är söt


men, du vill vara min?


jag vill vara din!



men tänk om jag inte vill vara din?


man måste våga chansa



...


...


du är fin

...


...


...


jag skall ta hand om dig


jag skall ta hand om dig


aldrig lämna dig


jag älskar dig


du är vacker


du är söt


du är min


du är min


för alltid min


för alltid vi


det låter klyschigt


kärleken är klyschig

H.Hägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback