över plast och nylon

böjer på knäna, spänner magen, rak i ryggen, sjunker ihop, bak på hälarna, ta i, upp igen, stanna och gör om.


Shit alltså. Det där med personlig träning är ingen lek. Jag har bestämt mig för att skämma bort mig själv med lite personlig träning på gymmet, tre timmar har jag köpt. Tänkte att det kunde vara bra för att komma igång med träningen av min axel.

Vi inledde det hela med knäböj, det kändes riktigt bra till en början, men mot slutet kände jag att kraften började sina. Men lagom tills jag var på väg att stupa sa min PT att vi var klara. Phu tänkte jag nu så skall det väll bli något som inte är så jäkla jobbigt för precis hela kroppen. Mmm jo tjenna trolig båt.

Efter knäböj körde vi utfall. Det slutade med att vi fick ta några pauser. Kändes helt seriöst som om jag skulle spy. Shit vad jag är otränad i benen. Verkligen inte bra. När vi var klara med den sa jag att jag behövde fylla på vatten flaskan. In i omklädningsrummet. Och ner på golvet, helt inställd på att jag snart kommer att spy.

Men efter en stunds återhämtning ordnade det till sig. Lite mer vatten, lite vila och så var jag tillbaka. Sedan körde vi hantelövningar som inte inkluderade hela kroppen på samma uttömmande sätt och då gick det mycket bättre. Fick lite övningar som stabiliserar området kring axeln och vi testade även ut så att jag fick laom vikter. Riktigt kul var det. Rekomenderas stark. Men ät ordentlig frukost en bra stund innan. Inte som jag, två varma mackor och en kopp té sådär en fyrtio minuter innan.

På onsdag kör vi igen. En timme senare. Jag skall äta frukost samma tid. På menyn står gröt. Smaskens.

Kommentarer
Postat av: anileve

Oj, oj. Hur ska champot hinna med både pt, gröt & götet på onsdag? Tight tidsplan, men jag tror du grejar det ;]

2010-01-26 @ 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback