maffioso

Förra veckan hittades en utbränd bil med två lik i bakluckan utanför Halmstad. För någon dag sedan läste jag på internet.


Polisen: Finns kopplingar mellan bilbranden och Norska Maffian.


Det var en rubrik jag aldrig trodde att jag skulle läsa. Juggemaffian den känner jag någon sorts respekt för. Jag kan även utan problem tänka mig en finsk maffia, de har ju så nära kopplingar till Ryssland. Säger någon danska maffian så kan jag i alla fall tänka mig en full dansk med ölmage som skriker och slåss lite. När någon säger Norska Maffian så ser jag Alexander Rybak med en K-pist framför mig. Jag blir liksom inte riktigt rädd.


Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahahahahahha

2010-01-15 @ 18:20:32
Postat av: Andrea

hahahahaha lika roligt andra gången :D

2010-01-17 @ 18:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback