Less is less

Det där med att inte riktigt ha någonting att göra. Det stadiumet är jag i just nu. Historian har inte kommit igång så pass mycket att jag har jätte mycket att göra ännu. Rättare sagt, jag har ingenting att göra ännu. Jag skall träna ikväll så det känns lite jobbigt att gå upp tidigt bara för att gå iväg och träna. Då blir det lätt att man hamnar i sängen med datorn och halvsover till morgonpasset som övergår till P3 populär.
Jag tycker inte om det.

I höstas köpte jag ett Playsation 3 av tre anledningar. Dels ville jag kunna spela guitar hero, dels ville jag kunna använda den till att se på film/serier. Men framför allt ville jag kunna spela NHL på riktigt. Inte på datorn där det inte alls fungerar bra om man har en bärbar.

De första två grejerna har gått jätte bra och alla låtar i Guitar Hero är upplåsta. Men fy tusan vad NHL 09 var svårt. Jag kör på lättaste nivån och ändå åker jag på stryk i typ varje match. Förr i tiden, runt milleniumskiftet så var det garanterat vinst om man spelade på lättaste nivån.
Har de gjort spelet svårare eller har jag blivit sämre?

Om en vecka är det premiär för sista säsongen av Lost. I USA, alltså får jag ladda hem det på Onsdag. Men sen är det igång. Sedan skall frågorna börja besvaras. Frågan är ju hur mycket som kommer att besvaras. Jag läser på Damon Lindelofs (en av skaparna bakom serien) Twitter. "Yeah, I'm one of the idiots behind LOST. And I have NO IDEA what the numbers mean." Hmmm borde inte han veta?

En annan trevlig nyhet som kom ut idag är att det blir en sjätte säsong av How I Met Your Mother. Awsome

Men hur  började hela Lost? Jo precis en flygkrach. Men vad hände egentligen precis då under kraschen. Nu går det att se i 24-tappning.



Kommentarer
Postat av: Kristian

Helt enkelt, grymt! Pepp på att se 5:e säsongen nu, ska nog köpa den, och börja se 6:an, vet du när den kommer till svejden?

2010-01-26 @ 14:39:43
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Kul med Guitar Hero! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback