Lag (2006:487) om blogg

Sådär då var Juridiktentan skriven. Fyra timmar och fyrtio minuter tog jag på mig. En hel del kaffe häldes i mig däremot åts det ganska lite. Hur hinner folk äta massa risifrutti och godis och grejer under tentorna? Det är för mig ett mysterium! Nu är förhoppningsvis den Juridiska översiktskursen avslutad och jag har minst ett halvår framför mig utan juridik.

Känns faktiskt lite konstigt, tråkigt. Tycker om ämnet, börjat bygga någon sorts relation. eller så mycket relation som man kan bygga till ett sådant ämne. Satt där och skrev på första frågan idag. Två timmar i sträck. Kändes inte som om det var i närheten av två timmar. Otroligt intressant, och bäst av allt. Jag kände att jag hade koll. Jag kunde det. Awsome.

Kommentarer
Postat av: Evelina

duktiiiig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback