I cover myself in water the pearls are good for me

En sjukt seg dag. Kan det bero på att jag änu var vaken när pappa gick upp för att åka till jobbet vid halv sex imorse. Kan det vara för att luften gick ur J-VM efter att vi så snörpligt missade finalen i natt. Eller är det för att jag idag skall läsa 25 sidor EG-rätt?

Jag vet inte. Men jag tackar gudarna för Laaksos inte jätte uppåt ltar och för att snön faller lite lagom vackert och villt utanför fönstret. Tror det blir nått avsnitt How I met your mother eller kanske lite Scrubs. Sedan krånglar vi oss igenom den här sista juridikuppgiften.

Huset känns tomt. Julen känns välldigt avlägsen. Viktoria har åkt hem för länge sedan. Mattias och Jenny lämnade huset innan lunch. Imorgon åker jag, hem till Halmstad. En julpyntad lägenhet. Vardagen. Den välldigt ovissa vardagen. Det är där jag hittar min motivation just nu. Hoppas att planerna går i lås. I alla fall delvis. Hade varit underbart.

Det finns ganska många planer för den här oplanerade och ovissa våren. Men alla bygger på att jag får jobb och att jag får jobba ganska myket. Finns mycket kul jag vill göra.

En sak jag vill göra är att bestämma mig. I vad ligger min framtid?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Din framtid ligger i dina händer, (s)champot!

2010-01-04 @ 15:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback