Har du sumpat din sista chans?

Det har bloggats av den lite mer tallvarliga typen de senaste dagarna. Jag skriver mycket just nu, då tänker jag mycket. Då kommer man fram till allvarliga saker. Även om novellen igår var hämtad, så att säga, från arkivet. Om jag minns rätt så skrev ursprungsversionen på engelska någon gång runt 2005 och översatte den för drygt ett år sedan skulle jag tro.ro

Funderar på hur jag skall tillbringa kvällen. Tänkte ta det lugnt eftersom jag skulle ut och rida tidigt imorgon. Men nu har vi planerat om så nu är det ridning på Söndag istället. Så nu funderar jag på vad jag skall göra ikväll nu.

Mäniskor som tror har en chans

Jag har de senaste två dagarna gjort två stycken musikaliska återseenden. Dels kom jag på igår när jag stod och diskade att Lasse Lindh faktiskt är välldigt bra. Idag så kom jag på att Lars Winnerbäcks Söndermarken är ett välldigt bra album. Det gör mig glad.

På måndag är det åter ett besök hos hittepåarna (Bilprovningen) med gamla Saaben. Jag har inga som hellst förväntningar om att den skall gå igenom. Tvärt om, jag räknar iskallt med ombesiktning. Jag har ju en gigantisk spricka tvärs över hela rutan.

Jag borde ta tag i det där och kolla upp vad jag behöver för böcker till mina historia lektioner. Men det ordnar sig nog.

Nu är det ingen som skriver längre
det finns ingenting här som är värt att skriva upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback