"Gör en konst utav att gå"

Håller på med sista juridikseminariumet. Har kört fast riktigt ordentligt. Riktigt, riktigt skit ordentligt har jag kört fast. Hittar absolut ingenting någonstans. Då försökte jag med min egna nödlösningskälla, Mattias. Ingenting där heller. Hur gör jag nu då?

Hade sista träffen med Kriminologin idag. Träffen, kan man skriva att man har en träff med kriminologin? Vi åt inte mat eller något sådant utan...ehh...alltså... jag träffade dem som också har läst kriminologi, fast inte privat utan på schemalagd tid...alltså jag hade sista lektion. Lektionen så heter det ja... fast det hade ni säkert redan listat ut. I alla fall. Det jag skulle säga om det var bara att vi hade välldigt kul och att det är lite tråkigt att kursen är slut nu.

Har jobbat hela eftermiddagen. Räknade iskallt med att det skulle vara lugnt så jag kunde skriva på sista juridikseminariumet. Men nej, det ringer ju hela jäkla tiden. Tydligen har inte folk koll på sina saker inför kursstarten om två veckor. Loosers.


Mindre än en vecka kvar till tentan. Har jag börjat plugga inför den.
Svar: Negativt

Vart tar kvällarna vägen. Utan att man vet det så är klockan helt plötsligt tolv och man är jätte trött. Kan man somna?
Svar: Negativt

Det har blivit välldigt mycket musik här på sistone. Men snart blir det mindre av den varan igen. Blir förhoppningsvis lite flummitare också. Tycker om det ordet. Det innbegriper så så mycket och egentligen ingenting.

Funderar på om jag orkar köra ett år till med veckans låt. Det är ett litet stressmoment. Men samtidigt välldigt roligt att gå omkring och fundera på. Frågan är ju om någon tycker att det är intressant att läsa och lyssna på mina små musikförslag en gång i veckan.
Svar: Jaa du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback