Cigarretten? Danke...

Man brukar säga ny vecka nya utmaningar. Den här veckan är det bara ny vecka samma utmaningar.
Utmaningen stavar Juridik T E N T A. På onsdag skall den skrivas. Innan dess skall jag hellst hunnit skriva det sista på kriminologin också. Sedan lägger jag plugget bakom mig. Sedan är det förhoppningsvis sluttjatat om plugg en stund framåt. Förhoppningsvis.


Återvände till spinningcykeln idag efter julensonyttigheter. Det känndes skönt, trampa runt systemet lite. Rensa, få plats för nytt. Försvinna bort. Förvånansvärt avslappnande med spinning. Inte att förglommas, bastun efteråt.

Band of Brothers går på SVT just nu och även om jag har alla avsnitten redan så blir jag ändå alltid glad när det dyker upp. Det är någonting speciellt med den serien. Förväntningarna är inte speciellt låga på The Pacific som börjar sändas i USA under våren.

The Pacific handlar om amerikanska flottan efter att tyskland slutit fred, i precis The Pacific.

På tal om serier så är det snart dags för ett annat mycket kärt återseende. En sista gång. L O S T! Sista säsongen. Alla frågor skall få svar. Serien skall få ett värdigt slut. Spänningen är enorm efter femte säsongens sista avsnitt. Där kan man tala om twist.

Fattar inte varför jag är så trött. Borde nog sova lite mer. Men allt det roliga händer ju av någon anledning alltid efter elva. Alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback