"vem bestämmer rätt och fel när moralen är död?"

En av hip-hop Sveriges mest geniala låtar är gjord av Jason Diakité a.k.a Timbuktu och heter Alla vill till himmelen

En lysande nutidsskilldring stöpt i en härlig party form som helt enkelt funkar både till fest och depp. Nu kanske någon skulle tycka att jag inte kan sätta Alla vill till himmelen framför till exempel Snooks Har du tänkt på din egen begravning eller Inga Problem men den ena är för tung för fest. Den andra är för lätt för depp.

 

Nya säsongen av Lost är igång. Inför den här sade ABC att nu var det slut på frågorna. Nu kommer svaren. Tre avsnitt har sänts. Jag har aldrig för haft så här många frågor.

På tal om serier så blir ju How I Met Your Mother bara bättre och bättre. Snar kanske det kommer att avsnitt som slår The Pineapple Incident.


För man vill ha vad man vill ha och man vill ha det nu
Och om man ser en möjlighet att ta så kvittar det hur
För vi är vildare än djur när det gäller att ta
Och står någon i min väg, ja då smäller det bra
Ingenting är heligt för nu roffar vi åt oss
Kan man tjäna på ett tåg, ja då hoppar vi på



Om du håller på med ett hemligt projekt. Tala inte om för någon att du håller på med ett hemligt projekt. Genast tycker alla att ditt hemliga projekt inte ska förbli hemligt.
Jag håller på med ett hemligt projekt.

Kommentarer
Postat av: KH

Jag håller på med ett hemligt projekt :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback