veckans låt v.6 Lost Wings - Wrestling with angels

Någonting jag älskar, och som ni borde lärt er att jag älskar vid det här laget, är sjukt snyggt gjorda musikvideos. Är musikvideon riktigt bra så behöver inte låten vara lika bra. Är musikvideon dålig så tappar man lite för låten efter att man sett videon (läs Jag är en vampyr).

Ett exempel på det första, en video som lyfter låten, är vad veckans låt är. Låten är bra. Men inte i närheten av lika bra som videon. Producerad av samma personer som ligger bakom kortfilmen, Nakenlekar.

Eftersom intresset uppenbarligen inte var så stort efter en fråga till veckans låt då jag inte fått in en enda gissning på förra veckans fråga som lämnar jag det försöket. Men svaret på förra veckans fråga var att John i Johnossi har spelat gitarr bakom Håkan Hellström.


Veckans låt: Lost Wings - Wrestling with angels



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback