United States of affrica

Idag har jag laddat hem två grejer som kommer att göra min morgon dag så mycket lättare. Eller i alla fall bättre. Dels ska jag se den fantastiska filmen Hotel Rwanda om inbördes kriget i just Rwanda. Den otroligt gripande film. Förra gången jag såg den satt jag tyst i fem tio minuter. Sedan gick det knappt att tala med mig den närmaste timmen. Och av någon anledning tyckte jag om det.

När den är slut och jag behöver livas upp igen då sätter jag igång den för MTV Tv inspelade konserten av Coldplays senaste Viva La Vida Turné. Behöver man något mer för en perfekt bakis dag.

På kvällen blir ett läsa och anteckna krin medeltidens början och europas begynnelse.

De de e najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback