som om det gällde pengar

Har tillbringat helgen hemma på Gotland och ägnade större delen av tiden till att fixa iordning bilen jag skulle byta till. Men det gick åt helvete då det inte gick att få på däcken på den. Så nu är jag tillbaka i Halmstad med samma bil som när jag åkte. Enda problemet. Den får körförbud på torsdag. Nu måste jag hitta en bilverkstad i Halmstad. Och jag behöver den snabbt.

Hemma vid tolv i natt. Sova vid ett. Upp vid sex. Det finns bara en anledning att gå upp vid sex efter en dags resa och aldeles för lite sömn. Sverige - Finland. Tack för att ni levererade. Nu är det vila och sedan kör vi mot finalen.

Nu är det mindre än en månad kvar till kents konsert. Känslan kryper närmare och större. Drömplaylisten börjar ta form. Känslan på golvet när Taxmannen går igång. Allsången under Utan dina andetag. Framför allt skriken och galenskapen under Mannen i den vita hatten (16 år senare).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback