morgon stund har skumt SMS i mun

Vaknar av någon anledning vid halv sju på morgonen. Kollar på mobilen. Ser att jag fått SMS läser det:

"Jag kan omöjligt sova och det är mestadels ditt fel, för jag kan inte sluta skratta när jag tänker på dina dumheter och det blir absolut inte bättre av att kolla igenom din detaljerade uppsägning. Jag begriper inte hur du vågar :-P High five! Vad fan gör jag vaken så här dags :-(


Numret är för mig okändt. Jag skickar iväg ett SMS. Får tillbaka att det kommer från Sofia Björklund i Norrköping. Vad har jag sagt upp mig från för jobb?
Jag vill inte säga upp mig, jag vill ha jobb? Tror du att jag kan få tillbaka jobbet jag tydligen haft eller var min detaljerade uppsägning för detaljerad och elak?


Snälla svara! Du har ju mitt nummer
Ring, vi kanske kan ta en fika någon dag och diskutera dina sovproblem och mina uppenbara över modiga säga upp mig problem.

Kommentarer
Postat av: evelina

ypperst intressant. living the dream!!!

2010-02-11 @ 10:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback