ingenting är vettigt noll tre tretti

Så var hjärtslaget (H-stads motsvarighet till Absolut Gotland) igång. Första dagen blev en lugn tillställning för egen del eftersom jag jobbade på puben. Men det var kul ändå. Aningens rörigt kan man väll säga att det var igår.

Läser om OS-invigningen. Gretzky tände elden. Någon som är förvånad? Vad har de för andra alternativ i Kanada egentligen?

Kom hem från kåren vid halv fyra i natt. Som vanligt aldeles för mycket uppe i varv och för hungirg för att kunna sova. Jag startar datorn och ska kolla om det har hänt någonting intressant i världen. Blir aningens förvånad när Kristian fortfarande är inloggad på MSN.

Foppa bar in den svenska fanan under OS-invigningen. Någon som är förvånad? Vad hade vi för andra alternativ egentligen?

Nu börjar jag bli hungrig. Dags att gå upp ur sängen kanske. Micra min matlåda och ta på mig ovven och kolla vart förfesten är. Men när jag tänker efter så är min säng ganska mjuk och skön ändå.

En helt okänd tjej bar in Kanadas fana under OS-invigningen. Någon som är förvånad? Där hade Kanada ett gäng andra alternativ.

Kommentarer
Postat av: Kristian

Mmm... zrue zrue


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback