walk idiot walk

Sådär. Nu var Så mycket bättre slut för den här säsongen. Alla nöjestidningar, krönikörer och även jag har pressenterat vilka de skulle vilja se i nästa års säsong. Men vad inte så många har pratat om är hur stort programmet skulle kunna bli i en amerikansk version.

Egentligen behöver jag inte säga så mycket mer. Ni kan ju tänka er själva. Den amerikanska versionen. So much better. Med Madonna, Eminem, Lady Gaga, Marleyn Mansson. Möjligheterna är oändliga. Det kan inte bli någonting annat än succé.



Igår drabbades sverige av sin första självmordsbombare. En sak ska vi göra väldigt klart. Jag är inte någon teroristexpert. Långt ifrån. Men jag är nästan hundra procent säker på att det handlar om en ensam galning. Inte någon stor terrorisorganisation.

Brukar inte sådana organisationer vara stolta över sina aktioner. Brukar det inte smälla och sedan kommer det direkt en film där en organisation tar på sig ansvaret och motiverar varför. Något sådant har ännu inte kommit. Därför tror jag att det handlar om en ensam galning.

Å andra sidan. Vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback