Tack och förlåt

Det här var det. Ikväll tar det slut. Champo.blogg har tjänat ut sin roll. Allt började en gång på gymnasiet. Som festsugen testosteron fyld pojken startade jag en blogg. Helt och hållet ovetandes om vad den skulle innehålla. Helt och hållet ovetandes om vad jag skulle använda den till. Men med tiden växte den. Den hittade sin roll och den hittade sin funktion. Kanske framför allt sin funktion i mitt liv. den tjugoåttonde december tjugohundrasex postades det första inlägget. För att ge en förståelse för hur länge sedan det egenligen är så ska jag berätta en sak.

Det första inlägget jag postade på champo.blogg var från början skrivet och postat på Lunarstorm. Lunarstorm som då var större än facebook.

Det känns egentligen inte som om jag behöver säga mer. Champo.blogg har tjänat ut sin roll. Det är dags för det forumet att ta ett steg tillbaka för att på så vis ge möjligheter till någonting nytt.

Till sist en saning. Mitt skrivande hade aldrig varit vad det är idag utan den här plattformen. För det är jag evigt tacksam.

Till sist. Ett tack till alla som läst, kommenterat, uppmuntrat och inspirerat. Och till samma människor avslutar jag med att säga Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback