Så mycket bättre

I helgen är det säsongsavslutning av Tv4 succén Så mycket bättre. Jag ska erkänna att jag inte har följt programmet slaviskt. Helt ärligt så har jag bara sett ett enda helt avsnitt (Pluras) och ett halvt i repris (Septembers). Men jag har sett klippen av låtarna på youtube och shit vad bra det har varit.

Men som sagt nu är säsongen snart slut och därmed är det dags att sätta upp listan på nästa års önskeartister. Så här kommer den. Mina sju önske artister för nästa års Så mycket bättre.

  • Robyn
  • Håkan Hellström
  • Thåström
  • Olle Ljungström
  • Howlin Pelle
  • Laleh
  • Martin "E-type" Ericsson
Så var så god TV4-gruppen. Här har ni nästa års succe

Kommentarer
Postat av: Krille

Hmm... grymt, hade gjort succé, men tror inte att det lär funka enligt konceptet då åldern och musikstilen måste vara mer extremolika. Ska kasta upp min 7:a på bloggen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback