musikhjälpen

Lucia och musikhjälpen har dragit igång. Alla saker som ger mig julkänslor börjar komma nu. I Helgen såg vi Love Actually. Idag drar musikhjälpen igång. Snart är det dags för Galenskaparnas Jul, jul, jul och sedan rullar det på med julkalendrar och snöfall tills det blir julafton nästa fredag. Efter det en hett efterlängtad semestervecka på Gotland.

Nu ligger jag och funderar på vad som ska hände den veckan. Några saker mär spikade. Men jag har många ytterligare planer. De självklara är Nyårsafton och Mammas julkonsert. Utöver det planerar jag skidåkning och glöggmys.

Dessutom börjar det bli dags att planera lyssna och skriva på årets bästa album lista. Jag funderar på att korta listan ytterligare. Inte för att det saknas bra album. Men för att göra den mer koncis. För att kunna skriva lite mer om varje album i stället.

För övrigt börjar tiden närma sig. För vad? Det vet jag!

Kommentarer
Postat av: Kerille

Vi flippar här hemma varje gång vi tänker på nyår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback