Set, Game, Net, Out

En snabb koll av vilka punkter på gårdagens lista jag klarade av att göra idag.

  • Jag gick upp senare än jag tänkte men tidigare än jag trodde
  • Min frukost bestod av två micrade polarmackor och en kopp kaffe.
  • Stallet var redan gjort när jag kom hem
  • Jag körde till stan
  • 5km löpning på P18 byttes ut mot en och en halv timmes tennis i rackethallen med Kristian
  • Jag och Kristian lekte loss i Rackethallen, på Hwitstjärnan och i en....
  • Photoshoot. Några bilder dyker upp senare tror jag. Blev nog ganska bra
  • Jag åkte hem
  • Jag var på tornerspelsträning
  • Jag softar framför hockeyn och ska sova.

  • Jag har inte sytt på några knappar, men jag har använt chinosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback