högskoleprovet

Imorgon är det dags för tredje försöket att skriva högskoleprovet. Jag hade egentligen tänkt att jag skulle råplugga en månad inför den här gången. Sedan fick jag jobb och tiden tog slut. Så idag kör vi igång. En dags råpluggande. De säger ju ändå att det itne spelar någon roll hur mycket man pluggar inför högskoleprovet. Så jag litar på det.

Har börjat leta lägenheter inför hösten. Det är inte speciellt lätt. De enda lägenhterna jag har möjlighet att få är studentlägenheter. Och jag tänkte att jag skulle få tag på en "riktig" lägenhet som i alla fall har ett separat kök eller eller separat pentry. Men de finns inga sådana studentlägenheter. Men det löser sig nog.

Försökte boka biljetter till Cabaret som Gotlands Musikalkompani spelar. Men det var tydligen slutsålt den kvällen vi tänkte gå. Riktigt tråkigt. Har verkligen sett fram emot att se den i år efter förra årets miss. Nu hoppas jag att jag ska kunna övertala mamma och pappa att vi ska gå en annan kväll istället.

Om en timme ska jag iväg till gymmet. Ska köra nya träningsprogrammet jag fick av min PT i tisdags. Får se hur det går. Det var jobbigt på riktigt. Arbetade med massa små muskelgrupper och stabilitet i bålen. Är inne på tredje dagen träningsvärk idag. Dags att börja strecha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback