högre än munspelsdåren.

Kollade precis en av musikbloggarna jag läser och fick tipset om att Markus Krunegårds konsert på Strand, Hornstull sänds live via webben just nu. Så nu ligger jag och njuter av en underbar version av Munspelsdåren.

Följde med Mamma efter lunchen för att se på hennes nya jobb. På något konstigt vis slutade det med att jag sprang hem därifrån. Alltså jag sprang hem i träningssyfte, inte för att jag blev rädd eller någonting sånt. Jag sprang alltså efteråt. När jag hade sett klart. 3km påstods det att det skulle vara. Jag vet inte jag. Det kändes sjukt jobbigt i alla fall. Träningsvärken från gårdagens tennismatch gjorde sig påmind i varje steg. Men tillslut kom jag hem.

Ställde mig på vågen ikväll, fick ytterligare ett bevis på att träningen gett resultat. För en gångs skull kanske jag är redo för sommarens beach.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback