fear no darkness

Morgondagens plan lyder som följer.

  • Upp (tidigare än jag kommer att gå upp)
  • Äta en bra frukost
  • Göra rent i stallet
  • Flytta mina prylar från min bil till min nya bil
  • Köra in till stan
  • Springa 5km på P18
  • Leka med Kristian
  • Någon gång under leken ska vi ha en photoshoot.
  • Åka hem
  • Tornerspelsträning
  • Softa och sova

Undrar hur många av dessa punkter jag verkligen kommer att uppfylla.

Gjorde en mycket trevlig upptäckt ikväll. Alla vinterns träning har gett resultat. När jag var hemma i höstas lämnade jag kvar ett par chinos som konstaterade blivit aldeles för små. Det hade gått så långt att två knappar i midjan lossnat. Ikväll tog jag på mig dem igen och konstaterade att de passade bättre än det gjort när jag köppte dem. Där har jag en sak att lägga till på min lista.

  • Sy fast knappar på chinos

De kommer definitivt att åka med i väskan till Halmstad.

Kommentarer
Postat av: Bingo Rimér

Hehe, nice tränat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback