det går en vind över vindens ängar

Nu sitter jag i Oskarshamn och väntar på båten samtidigt som jag lovordar mitt mobila internet som ger mig lite tidsfördriv i väntan på de tre timmarna mot Visby.

Ska vara på Gotland fram till och med Måndag. Huvudsysselsättningen är ridning, ridning och lite ridning i stort sett. Ska försöka lägga grunden för Mimmi inför sommarens tornerspel. Men förutom all ridning ska jag även gå på musikal och Black Sheep Arms. Ska bli sjukt skönt.

Åkte från Halmstad lite innan sex i morse, han knappt lämna Halland innan landskapet omkring mig förvandlades från ett vårlandskap till en frostig vinter. Jag log och tänkte att jag trotts allt körde lagligt med mina vinterdäck.

Nu har jag hittat en ny bil som jag vill köpa till hösten. Audi A3 tre dörrars. Som en snyggare Saab 93 Kombi. Nu ska jag bara se till att få fast heltidsanställning också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback