Jag har lärt mig att saknaden är värst när nån har sovit som ett barn Genom en iskall vinter.

Sitter och ser på Kommisarien och Havet. Av någon anledning följer jag allt som händer slaviskt, trotts det ruskigt dåliga dubbningen på hälften av skådespelarna (den hälften som inte pratar danska). Samtidigt sitter jag och försöker skriva ihop ett personligt brev till Carlings så att jag förhoppningsvis får ett jobb att dryga ut den krassa studentekonomin.

Såg Pulp Fiction idag. Är inne i en liten Quintin Tarrantino period. Skall nog ta och se hans debutfilm också. Han här ju faktiskt otroligt duktig.

Imorgon börjar skolveckan igen. Härligt.

Kul när personer man känner gör totala helomvändningar. Är totalt insnöade på en sak och sedan inser att det finns mer i världen och börjar utforska världen. Det är kul.

Någon som förstod krypteringen i förra stycket?

veckans boktips: Kunzelman & Kunzel man av Carl-Johan Vallgren.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja han kan han, den där Tarantino!!



Men du man blir ju lite nyfiken på vem som gjort en helomvändning?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback